למה פניות קרות מרגישות כמו סיוט?
הסיבה האמיתית שאנחנו לא אוהבים לעשות פניות קרות היא לא רק הפחד מדחייה או שזה 'פחות מגניב'- אלא גם כי השיטה מיושנת ולא עובדת.
זה דורש המון אנרגיה, המון זמן ובסוף במבחן העלות-תועלת
זה מרגיש לנו כמו משהו שאפשר לוותר עליו לטובת כל דבר אחר.
אנחנו כבר לא בעולם שבו חוק המספרים הגדולים מספיק.
אנשים רוצים חיבור אמיתי, קשר ותחושה שמישהו רואה אותם -
לא עוד מישהו שמנסה למכור להם.
ולכן אין לנו ברירה אלא להבין שלצד המספרים הגדולים-
צריך גם להתחיל לדייק בניואנסים.






איך לנהל פניות קרות באופן שוטף ויומיומי שמעורר אצלך מוטיבציה להמשיך לפעול באפיק השיווק הזה?
כלל מספר 1 שיהפוך את השיחה הקרה שלך לזורמת ונטולת התנגדויות, וייצר סקרנות ודיאלוג במקום נאום מכירתי.
איך לנסח הודעה או מייל כך שיגרום לאנשים שלא מכירים אותך בכלל לרצות לענות לך, ולשתף איתך פעולה?
מכירות לומדים בשטח ולא בתיאוריה. בכל הדרכה שלי עושים כבר את הצעד הראשון (והשני) ביחד ומתרגלים על חם את הכלים הנרכשים.
אין אצלי רק פקה פקה.
נשלח פניות קרות בשיטה שלי כבר במהלך ההדרכה.
עלות להדרכה פרונטלית: 2500 שח
עלות להדרכה בזום 1500 שח
משך כל הדרכה- שעה בדיוק
*ניתן לרכוש סדרת הדרכות
*מצגת ההדרכה תשלח לאחר מכן לכל המשתתפים
ההדרכה מתאימה למי שרוצה לפנות באופן יזום לקהל היעד שלו, אבל לא לבזבז זמן על אלפי הודעות ללא תגובה.
אנשי מכירות, מנהלי צוותים, יועצים עסקיים, ובעלי עסקים שרוצים לפנות בדרך אינטליגנטית, נעימה ויעילה.
לקבלת פרטים נוספים:

.png)
נעים להכיר!
היי, אני יאנה,
ואני מאמינה שמכירות זה לא רק טכניקה - זה אומץ, יצירתיות והבנה עמוקה של בני אדם.
מעל ל-10 שנים ניהלתי והדרכתי צוותי מכירות, וחוויתי ממקור ראשון כמה מאתגר
(וגם מרגש!) זה יכול להיות.
אמנם נחשב "נעים יותר" לדבר עם ליד חם, אבל אני מאמינה ששריר האומץ והיצירתיות פועם הכי חזק דווקא בפניות קרות.
זה תחום התשוקה שלי, שמאפשר לנו:
להגיע לדמויות מפתח ולפתוח דלתות שלא חשבנו שאפשריות.
לא להישען רק על קמפיינים ממומנים,
ועל תנועה מוצלחת אלא לקחת שליטה אמיתית על הצמיחה שלנו.
לצאת מאזור הנוחות ולהפוך מכירות לאתגר מעניין,
יצירתי ועם סיפוק אדיר.
אם אתם רוצים לקחת את הפניות הקרות שלכם לשלב הבא,
אני כאן להראות לכם איך עושים את זה נכון

.png)