Sales Mindset
תהליך אימון אישי
"אין דבר שמוכר אותנו טוב יותר,
מאשר הביטחון שלנו בעצמנו"
אני
מידת ההצלחה שלנו במכירות, היא שיקוף ישיר של התפיסות שלנו
במהלך תהליך האימון נבין מה הם הקשיים שלך מול עולם המכירות ונתאמן עליהם,
אבל לא על ידי יצירת "פלסתר" שלא מחזיק מעמד לאורך זמן כמו תסריט שיחה,
אלא על ידי חיזוק תחושת המסוגלות וחיזוק הערך והדימוי עצמי שלך.
האמת היא שאיך שאנחנו מתנהגים במכירות, זה תוצאה של מה שאנחנו חושבים...
על עצמנו, על מכירות, על לקוחות, על כסף ולכן עיקר העבודה האימונית מתמקדת בניהול המחשבות שלנו,
מה שמאפשר לנו להתנהל אחרת לטווח הרחוק, ובעצם הופכת את התהליך לשינוי התנהגותי.
תהליך אימון אישי עוזר לעסקים לחזק את השפה האסרטיבית,
לקחת שליטה על שיחות המכירה שלהן ועל המחיר שמגיע להם לגבות,
להצליח להעביר את הערך שלך ללקוח בפשטות ולסגור יותר עסקאות בקלות.
התהליך נמשך כ 3 חודשים, ומתאים רק למי שרוצה שינוי לטווח הרחוק.
מה אימון אישי מאפשר לך
בהירות ולקיחת שליטה
יש הרבה פחדים שמנהלים אותנו ומונעים מאיתנו להתקדם.
תהליך אימון אישי, לוקח אותך למימוש הפוטנציאל העסקי שלך על ידי זה שעוזר לך להתחזק ברמה האישיותית.
מעבר לזה שעוד מכירות זה עוד כסף ועוד תזרים, זה גם עוד דרכים שבהם אנחנו יכולים
באמת להשפיע על הקהל שלנו.
דיוק של שיחת המכירה
שיחת המכירה שלך תהפוך ממסורבלת, לא ברורה, לא מנוהלת וכזו שבה הלקוח מרגיש שהוא לא לגמרי מבין את הערך שלך,
לשיחה ברורה, מדוייקת שיש לך בה שליטה והובלה,
שבה העסק שלך משדר בביטחון ובבהירות את ההצעה ואת הדרך שלך לקדם את הלקוח.
הנה תוכנית האימון המלאה עבורך:
-
אימון 1: היכרות והגדרת מטרות
מטרה: יצירת בסיס להיכרות אישית והבנת האתגרים האישיים והמטרות שלך ושל העסק שלך
- הכרת העסק,שאלון אבחון להערכת דימוי עצמי, ערך עצמי, ותחושת הביטחון במכירות.
- דיון פתוח על פחדים, אתגרים ואמונות מגבילות במכירות.
- הגדרת מטרות ברורות לתהליך ותיאום ציפיות
-
אימון 2: מיומנות השאלות: השאלות שמוכרות אותך
מטרה: פיתוח מיומנות של שאילת שאלות בשיחת מכירה כבסיס לכל טכניקה
- זיהוי השאלות שחשוב לשאול בכל שלב בשיחת המכירה.
- הבנת האופן שבו שאלות מכוונות את השיחה ומסייעות להוביל את הלקוח להחלטה.
- תרגול שאילת שאלות שתוביל את הלקוח לתובנות ולעשיית החלטות חיוביות.
- חיזוק ההבנה שמכירה מוצלחת מתבססת יותר על שאילת שאלות מאשר על מתן תשובות.
-
אימון 3: הובלה ומנהיגות בשיחת מכירה
מטרה: לפתח יכולות הובלה ומנהיגות במהלך שיחת מכירה.
- זיהוי התכונות המובילות להובלה בשיחה והפעלתן בצורה מודעת.
- טכניקות לניהול שיחה אסרטיבית וביטוי עצמי ברור.
- תרגולים שמדמים מצבי שיחה מורכבים ודורשים הובלה ועמידה ברורה על עקרונות.
-
אימון 4: ניהול שיח של תועלות
מטרה: ללמוד לדבר בשפת הלקוח ולהציג את התועלות בצורה ברורה ומשכנעת.
- הבנת הצרכים והכאבים של הלקוח והמרת הפתרונות שלך לתועלות שמדברות אליו.
- תרגול הצגת תועלות ברורות ומשמעותיות ללקוח בשיחה.
- התמודדות עם חרדת ביצוע, או הפחד שלא לספק את הסחורה (ההבטחה שלי בעסק)
-
אימון 5: חיזוק דימוי עצמי וערך עצמי
מטרה: חיזוק הביטחון העצמי והערך העצמי שמאפשר אלתור וזרימה בשיחת המכירה
- תרגילים לבניית ביטחון עצמי, כמו זיהוי חוזקות והצלחות קודמות.
- דיון על דימוי עצמי והקשר שלו להצלחה במכירות.
- כלים לחיזוק הערך העצמי ושמירה עליו מול לקוחות.
-
אימון 6: ניהול התנגדויות וסגירת עסקה
מטרה: לפתח כלים לניהול התנגדויות ולהוביל לסגירה בלי לחץ
- זיהוי סוגי התנגדויות והתמודדות עם כל אחת מהן.
- תרגול סגירת עסקה והתגברות על ההתנגדויות בדרך.
- פיתוח ביטחון עצמי בניהול ההתנגדויות והובלת הלקוח לסגירה.
-
אימון 7: חיזוק המסוגלות והמוטיבציה - ניהול פולואפ והתמודדות עם פחד מדחייה
מטרה: להעצים את המסוגלות והמוטיבציה לפעולה תוך התמודדות עם פחד מדחייה ולמידת ניהול פולואפ יעיל
- עבודה על מוטיבציה פנימית ואיך לשמור עליה לאורך זמן
- תרגילים להגברת תחושת המסוגלות והאמונה ביכולת לסגור עסקאות.
- הבנה והתמודדות עם הפחד מדחייה, וכיצד הוא משפיע על תהליכי פולואפ.
- טכניקות לניהול פולואפ אפקטיבי תוך שמירה על גישה חיובית ונחושה.
-
אימון 8: שיחה אסרטיבית ומכוונת מטרה
מטרה: לנהל שיחה בביטחון, להוביל אותה ולדעת לנהל אותה לכיוון הסגירה.
-תרגול ניהול שיחות מכירה תוך שמירה על גישה מכוונת מטרה ואסרטיבית.
- חיזוק היכולת להוביל את השיחה תוך שמירה על גמישות וקשב ללקוח.
- התמודדות עם מצבים בלתי צפויים בשיחה ותגובה מהירה.
-
אימון 9: חזרתיות ובניית תהליך מכירות אישי
מטרה: לבנות תהליך מכירה אישי שניתן לשחזר ולהתמיד בו
- זיהוי תהליכים שעובדים וחזרה עליהם שוב ושוב.
- בניית שגרת מכירות אישית המבוססת על התרגולים שנעשו.
- תרגול שיחה מלאה מהתחלה ועד הסוף.
-
אימון 10: סיכום ובניית תוכנית להמשך
מטרה: לבנות תהליך מכירה אישי שניתן לשחזר ולהתמיד בו
- סיכום ההתקדמות, התבוננות על מיומנויות חדשות
- דיון בהצלחות, תובנות ושינויים שקרו במהלך האימון.
- בניית תוכנית פעולה להמשך: איך לשמר את ההצלחות ואיך להמשיך לפתח את יכולות המכירה.
* יש תוכנית ליווי מתקדמים לבוגרי תהליך האימון בלבד
:הטבות ובונוסים
העשרה וסדנאות
השתתפות ללא עלות בסדנאות ומפגשים קבוצתיים נוספים בתחום המכירות שעשויים להתקיים במהלך תקופת האימון
(הטבה בשווי 400-1500 ש"ח)
משוב מיידי
האזנה ומשוב לשיחות מכירה
מה שמאפשר למידה מיידית מתוך מה שקורה בשטח, יישום הכלים כבר בשיחה הבאה.
(הטבה בשווי של 2000 ש"ח)
קורס דיגיטלי
גישה ל 12 שיעורים אונליין למשך חצי שנה כך שניתן לחזור שוב ושוב לתכנים שיכולים לעזור בשיחת המכירה, גם לאחר שהתהליך שלנו מסתיים.
(הטבה בשווי של 450 ש"ח)
עלות התהליך:
4500 ש"ח
10 מפגשי אימון
(במקום 4900 ש"ח)
ניתן לפרוס לתשלומים
ללא ריבית
במקרים בהם יש צורך במפגש בודד
שאינו חלק מתהליך:
עלות מפגש בודד הינו 650 ש"ח
*המחירים מתעדכנים ב ספטמבר 2024
נוודא התאמה לתהליך:
-
מענה על שאלון,
שיגלה לך מהי מערכת היחסים שלך עם מכירות,ואיך אימון המכירות הכי יכול לעזור לך.
-
שיחת זום/טלפון
-
נחתום על הסכם אימון
(מאמנת מוסמכת)
איך עושים את זה?
שאלות שאולי יש לך
-
זה מתאים לי אם אין לי עדיין פניות באופן קבוע?כשהעסק חדש היתרון הגדול הוא שעדיין לא גיבשת לעצמך הרגלים ודפוסי התנהגות סביב מכירות, כלומר ההתנהלות שלך בשיחות המכירה שכן יש לך היא עדיין לא אוטומטית, ולכן קל יותר לעצב אותה ולכן זה דווקא הזדמנות מצויינת ללמוד איך לקבל לקוחות. תחושת הביטחון שיש לנו כשאנחנו עובדים על שיחות המכירה שלנו מאפשרת לנו לשווק בווליום יותר גבוהה כי ברור לנו להתמודד עם שיחות המכירה. עם זאת, מכירות זה משהו שלומדים בשטח. זה לא עולם תיאורטי ולכן כדי להפיק את התוצאות הכי טובות מתהליך האימון, יידרש ממך לתרגל הרבה גם מעבר לאימון עצמו, בין עם זה לבד ובין עם זה לחפש באופן אקטיבי לייצר מעמדי מכירה ולהשתפשף בתחום הזה. בכל מקרה נמצא יחד את הדרך לעשות את זה.
-
מה לא לומדים בקורס?שאלה סופר חשובה- אני לא מלמדת איך לעשות מניפולציות, איך "לגרום ללקוח" וגם לא מלמדת סגנונות תקשורת. אני מלמדת אותך איך להיות הגרסא הכי טובה שלך בשיחת המכירה, איך להתמקד במה שכן יש לך עליו שליטה שזה הביטוי העצמי שלך והפעולות שכדאי לעשות כדי לקדם עסקאות. בקיצור אין פה טריקים או שטיקים, יש הרבה כיוון מחשבתי, מיקוד ועשייה.
-
האם תהיה לי גישה לחומרי הקורס גם אחרי שהוא יסתיים?בוודאי, ההקלטות של המפגשים יהיו זמינים עבורך למשך 3 חודשים
-
לאילו עסקים הקורס מתאים?הקורס מתאים לנותני שירות ופחות מתאים למי שמוכר מוצרים. אם העסק הוא בתחום הטיפול/אימון/ייעוץ/הדרכה הקורס בדיוק עבורך. כמו כן חשוב לי להדגיש שהקורס מתאים למי שיהיה מוכן להקליט ולהאזין לשיחות המכירה שלו, אחרת אין שיפור משמעותי מספיק.
-
כבר עשיתי כל מיני סדנאות למכירות ולא הצלחתיאני ממש מבינה את ההרגשה. אני חושבת שהרבה פעמים אנחנו מפספסים כמה נקודות מאוד חשובות. הנקודה הראשונה היא ששיטת וסגנון המכירה צריך להיות כזה שיהיה לך קל להתמיד בה. אם אנחנו לומדים גישה שלא מתכתבת עם עולם הערכים שלנו ועם סגנון האישיות שלנו, באמת לא נצליח להתמיד לאורך זמן. מצד שני רוב הסדנאות הן מאוד נקודתיות. מתרגלים התנגדויות וממשיכים הלאה. אני מחפשת לעבור איתך תהליך יותר ארוך, כזה שמאפשר לך להטמיע את העולם הזה לתוך העסק למשך זמן. ללמוד מכירות זה לא עיניין של כמה שעות ויאללה. יש הרבה כלים לאמץ, הרבה דגשים לקחת בחשבון ואני רוצה שנטמיע אותם צעד צעד. מעבר לזה, אימון מכירות שמתייחס גם לפחדים ולחששות המנטאלים שעוצרים אותנו כמו, הפחד מדחייה, איך ייתפסו אותנו וכו מאפשר לנו לפעול יותר באומץ, וזה הרבה פעמים מה שבאמת עושה את ההבדל. נכון? הנושא הזה של פשוט להעז ולהיות אמיצים... אז בתהליך האימון האישי אני רוצה גם שנבנה יחד את שיטת המיכהר ושיחת המכירה שמתאימה בדיוק לך ולעסק שלך, וגם אני עוזרת לך לייצר את האומץ לאשכרה לעשות את זה
-
האם ניתן לשלם בכמה תשלומים?כן בהחלט, אפשר לפרוס את הקורס עד ל 12 תשלומים ללא ריבית
-
מקבלים תסריט שיחה?כן ולא. אני מאמינה שכן צריך להיות שלד ומבנה מנחה לשיחה, אבל אני לא מאמינה בתסריט שיחה שהופך אותנו לרובוט שמדקלם פסקאות ומקריא דפים שלמים. אני מאמינה בהקשבה אמיתית ובנוכחות. אני מאמינה ביכולת שלך לאלתר ולזרום גם אם אתם בעצמכם עדיין לא מאמינים בה. אני מאמינה שחשוב ללמוד לסמוך על עצמכם ולא על משהו חיצוני כמו תסריט. יחד עם זאת, בסיום הקורס בהחלט יהיה לך תוכנית מסודרת וברורה להתנהלות בשיחת מכירה.
-
איך מקבלים גישה לקורס?הקישור לקורס והגישה אליו ישלחו באופן אוטומטי למייל. לרוכשים קורס משולב מפגש אימון ישלח קישור שבו ניתן לקבוע תאריך אימון בזום, אשלח הסכם אימון ושאלון מאוד ממוקד על מנת שהאימון שלנו יהיה כמה שיותר מדוייק לצורך של בעל העסק.
-
ניתן לבטל או לקבל החזר כספי?בכפוף לחוק ברכישת קורס דיגיטלי לא ניתן לקבל החזר או לבטל את הרכישה. מוזמנים לכתוב לי באופן פרטי אם מכל סיבה שהיא יש בעיה כלשהי ואשמח לעזור איפה שאוכל.
-
למי זה מתאים?לעצמאים שמרגישים תסכול גדול מול התוצאות של המכירות בעסק שלהם ויודעים שהם יכולים יותר. זה מאוד מתאים לעסקים עם יכולת למידה עצמית גבוהה, שיכולים ליישם תרגילים דרך האונליין ואוהבים להתקדם בקצב שלהם ובזמן שלהם. מאוד מתאים לעצמאים שלמדו מכירות בעבר ולא הצליחו ליישם את השיטות והטכניקות מהעבר כי לא התאים לאופי או לסגנון שלהם. מתאים למי שדוגל באותנטיות ושקיפות ורוצה לנהל שיחות מכירה הוגנות וישרות בלי מניפולציות. מתאים למי שמנהל שיחות מכירה ארוכות ללא סדר וללא סגירות של עסקאות משמעותיות באופן קבוע.
-
למה קורס דיגיטלי?אני לא אשקר לך. גם אני הכי נהנית ואוהבת תהליכי ליווי אישיים 1:1. אבל- כדי להשתפר במכירות, צריך לחזור לאותו הנושא כמה וכמה פעמים. צריך לחזור שוב ושוב על הדברים. והרבה פעמים דווקא זה מה שמתפספס ב 1:1. השיעורים בקורס הם קצרים יחסית ( כ 30 דק בממוצע), ממוקדים ובסופם יש תרגיל ברור עם מטרה. מניסיון העבר שלי במכירות אני יודעת בוודאות שתוכן מוקלט שניתן לחזור אליו שוב ושוב הוא דרך מצוינת לדייק שיחת מכירות בעלת מבנה ספציפי. אני גם שומעת בדיוק את אותו הפידבק ממי שרכש את הקורס וחוזר לשיעורים שבו לפי סיטואציות שונות שהוא פוגש מלקוחות מתעניינים כך שאני בטוחה שהקורס הזה הוא נקודת התחלה מצויינת לחיזוק ושיפור שיחות המכירה בעסק שלך.
-
איזה תמיכה וליווי יש?את כל התרגילים ניתן למשב ולדייק איתי במייל/ בקהילת עסקים. למי שרוצה ליווי אישי- ניתן לרכוש בהנחה אימון ממוקד למי שרוצה לתרגל/ להתאמן באופן אישי אחד על אחד בזום. אני עונה לכל שאלה, לכל התייעצות באופן מאוד מפורט ומדויק. אני לא מפספסת אף אחד, מאוד חשובה לי ההצלחה שלכם.
-
מה הסילבוס של הקורס?שינוי הגישה שלנו בראש: לא לפחד למכור עקרונות ההשפעה: להתחבר למה שבאמת מניע את העסק שלי ולמכור מתוך החיבור הזה מבנה והובלה של שיחת מכירה: איך להפוך שיחת מכירה לשיחה מנוהלת וממוקדת שאילת שאלות: במקום להתאמץ, לשכנע, ולהתפזר הצגה עצמית והצגת המוצר באופן הכי מעניין ורלוונטי לכל לקוח איך לסגור עסקה (תאכלס!!!): הכסף, המחיר, העלות, התשלום, והערך העצמי שלנו איך לעשות פולואפ בלי להציק: מה? זה אפשרי? כן וזה מממכר טיפול בהתנגדויות: איך לגשת באמפטיה ומקצועיות, בלי להתבאס ניהול המכירות בעסק שלי: יעדים וחוכמת הבדיעבד שמעולם לא ניצלתם אסרטיביות וניהול שיחות קשות: איך להתמודד עם הפתעות, דחיות ביטולים ושיגועים מלכודות במכירות: מה יפיל אותי כל פעם מחדש ואיך לפתור את זה מראש שיעור מתנה: איך להעלות מחירים צעד אחר צעד
-
אז עושים סימולציות מכירה ותסריטי שיחה?כן. הרבה. סימולציות ותרגול של מצבים שונים הן בהחלט חלק מתהליך האימון. התפיסה שלי מתחלקת ל 2 חלקים סותרים לחלוטין, וחשובים מאוד למכירות: מצד אחד תרגול והכנה מראש נותנת לנו המון ביטחון. לכן אני חושבת שאם רוצים באמת להשתפר בשיחות המכירה זה חובה שיהיה חלק מהתהליך הנושא של התרגול. מצד שני, היכולת שלנו לזרום, להיות חופשיים ולא צמודים לאיזה מבנה ספציפי, דווקא איפה שנדע לנהל שיחה מאולתרת שבה אנחנו שולפים בקלות היא זו שמשדרת הכי הרבה ביטחון וכך שאני גם מאמינה גדולה בלאלתר ולזרום. מנוגד וחשוב :) אני מאמינה במודלים מאוד פשוטים ונוחים ליישום ברמת התבנית של השיחה וגם אני מאמינה ביצירתיות ובגמישות מחשבתית. אני חושבת שהיכולת לאלתר, היכולת לסמוך על עצמנו שאנחנו נדע לזרום באופן טבעי, שאנחנו יכולים לבטא את עצמנו כפי שאנחנו זה מרכיב משמעותי באותנטיות שאנחנו משדרים. אני לא חסידה גדולה של תסריטי שיחה כי יש בזה משהו מאוד שבלוני, מאוד דו מימדי ויש דרכים לייצר לעצמנו עוגנים בשיחת המכירה שהן לא בהכרח תסריט שצריך להקריא כמו תוכי. אז בקיצור יש גם סימולציות וגם מקום לאלתור.
-
איזה הטבות יש למי שעובר תהליך אימון אישי?הטבה ראשונה גישה מלאה ל 12 שיעורים אונליין למשך חצי שנה כך שניתן לחזור שוב ושוב לתכנים שיכולים לעזור בשיחת המכירה, בהתאם לסיטואציות שתפגשי בשטח גם לאחר שהתהליך שלנו מסתיים הטבה נוספת היא ליווי למשך 3 חודשים במייל לאחר סיום התהליך כי בשטח, תוך כדי עשייה עולות הרבה שאלות ופוגשים הרבה דברים שנכון להתייעץ לגביהם וחשוב לי לתת לך את התמיכה גם לאחר סיום התהליך
-
מה זה אימון מכירות?תהליך ליווי אישי שעוזר לך לייצר שינוי באיך שמתנהלת שיחת המכירה שלך. הדרך לשיפור במכירות עוברת ברכישת מיומנויות שונות. חלקן קשורות לפרקטיקה של שיחת מכירה, ההובלה שלה, הניהול שלה, וחלקן קשורות בכלל לשיח הפנימי שלנו לדימוי העצמי שלנו ולבטחון שלנו בעצמנו. באימון מכירות נתאמן על 2 הזוויות האלה. הפרקטי והמנטאלי. על מנת להצליח במכירות צריך להתכונן, צריך לתכנן, צריך לתרגל. צריך לייצר לעצמנו בהירות סביב מה בדיוק אנחנו מוכרים, מה הערך עבור הלקוח, איך מתנהלים בסיטואציות שונות,לדייק את המסרים ואת אופן ההחזקה של שיחת המכירה, ואז לתרגל את זה. הרבה :)
-
את יכולה להתחייב לתוצאות?אני יכולה להתחייב שאם העסק מגיע כשהוא רוצה שינוי, והוא מוכן לעשות ולהיות אקטיבי בשביל זה, אז יהיה שינוי. מעבר לזה, אין לי שליטה על המשפך השיווקי של העסק, או על מה תאכלס תהיה הבחירה שלך ליישם ולעשות. בסוף אנחנו האחראים היחידים לתוצאות שלנו. מתאמן שלוקח אחריות הוא מתאמן שמצליח. ההתחייבות מהצד שלך היא ל 10 מפגשים. כלומר כן נדרשת כאן ההבנה שמדובר כאן על תהליך של 3 חודשים פחות או יותר. מצד שני, על מנת שהתהליך יצליח דרוש חיבור, לא רק ברמה המקצועית גם ברמה האישית. אם מכל סיבה שהיא זה מרגיש לך שהדרך שהתחלנו היא לא מה שמתאים לך, אני מבצעת זיכוי עבור כל מפגש אימון שלא מומש. תהליך אימון עושים ברצון, או שלא עושים בכלל.
-
מה אימון כזה נותן לי?חיזוק מיומנויות המכירה שמאפשרות לך להחזיק שיחה עם לקוח באופן ברור, מעניין, אסרטיבי שסוגר עסקאות. לצד זה תופעות הלוואי של אימון אישי להצלחה במכירות הן בטחון עצמי, אומץ, יכולת הובלה, מחיזוק שריר קבלת ההחלטות, מאוד מקדם מבחינת עשייה ואקטיביות לגבי המטרות העסקיות שלך
-
זה כמו ייעוץ?לא. בתהליך ייעוץ אנחנו לומדים וסופגים מהניסיון והידע של מי שמייעץ לנו. תהליך האימון נשען על עקרונות נוספים. על חקירה משותפת, על כל מיני אפשרויות שנכונות לך ולעסק שלך ושהן לא רק הדרך שלי, אלא הדרך שמתאימה לך לאופי שלך ולעולם הערכים שלך. תהליך האימון הוא גם הליך של גילוי ולמידה והתבוננות והוא לא מתמקד רק בהעברת ידע אלא ביצירת שינוי התנהגותי. לרוב אנחנו יודעים טוב מאוד מה צריך לעשות. התיאוריה יושבת אצלנו בראש, הקושי הוא ביישום והטמעה של הדברים. עבור הדברים האלו תהליך אימון הוא פתרון מצויין שמשפיע לטווח הרחוק. אין ספק שיש פה עשייה של דברים שיהיו עבורך חדשים ומאתגרים, אבל כדי שזה יעבוד לך לטווח הרחוק- זה לא יכול להיות רק ייעוץ שלי למה נכון לך לעשות. צריכה להיות גם מחשבה ויוזמה שלך. בסופו של דבר, תהליך אימון הוא תהליך שינוי, וחלק מתהליך שינוי יש בו גם התנגדויות לשינוי (כמו שיש ללקוחות מתעניינים שלך) אני רוצה לעזור לך לראות מעבר להתנגדויות האלה. אני רוצה ללוות אותך בתוך תהליך השינוי שלך בשיחות מכירה. זה הרבה מעבר לייעוץ
-
אני לא אוכל להשתתף בהדרכה יהיו הקלטות?ההדרכות יהיו זמינות לצפייה בקבוצת הפייסבוק למשך כל יום ההדרכה ללא עלות. ניתן יהיה לרכוש את הההקלטות של 2 ההדרכות (פתיחה וסיכום) כולל המצגות של הההדרכות לצפייה ללא הגבלה עם ההרשמה לאתגר ולאחריו.
-
אני אצטרך מערכות מסובכות ואוטומציות בשביל זה?לא. ממש לא. אמנם אני מאוד אוהבת לעבוד בצורה מסודרת ובשלב מסויים בעסק זה בלתי נמנע לשלב מערכות ואוטומציות אבל כל מה שנלמד באתגר לא דורש שום מערכת מעבר למכשיר טלפון עם וואטסאפ, שיחות יוצאות, ועסק אמיץ שרוצה לייצר לעצמו עוד הכנסות ועוד וודאות. זה הכל.
-
אני רוצה ללמוד איך לעשות את הפולואפ אבל מפחיד אותי להשמע כמי שמנסה למכור ולשכנעאני שמחה לשמוע. זה בדיוק האתגר בשבילך. גם אני שונאת שעושים עליי פולואפ שלא קשור למה שנאי רוצה ומחפשת, כשלא מקשיבים לי, וכשמבזבזים לי את הזמן. נלמד באתגר בדיוק את האמצע. איך להפסיק לפחד מצד אחד, ואיך לעשות מהלך פולואפ מאוד אותנטי אישי ונעים מצד שני. אני בטוחה שאוכל לעזור לך להצליח בזה.
-
למה זה כל כך חשוב לעשות פולואפ?כי זה חוסר אחריות להשאיר דברים עומדים באוויר. כי זה שהלקוחות המתעניינים שלנו צריכים להבשיל בעצמם לרכישה זה לא סותר את העובדה שאנחנו הדמות המקצועית שיכולה לעזור להם לראות עוד זוויות ועוד נקודות למחשבה שהם כרגע לא רואים. כי בעיניי להניח הנחות ולהשאיר דברים ליד המקרה זה לא הדרך לנהל את העסק שלי, וכי בעיניי התדמית שנוצרת ללקוח כשהוא רואה דמות יסודית אחראית ומאורגנת שחשוב לה להבין את הלקוח שלה היא רושם ובידול מצויין שעוזר לי לסגור יותר, ולהתפתח.
-
אז מה קורה בפועל במהלך האתגר?האתגר נמשך שבוע ימים. מדי יום ב 10:00 אעביר את הדרכת הפתיחה בקבוצת הפייסבוק הסגורה לאתגר בלבד. (מי שירצה גישה ללא הגבלה להדרכות או שלא יוכל להשתתף מסיבה כלשהי יוכל לרכוש את ההקלטות של ההדרכות לצפייה בכל זמן ומקום שנוח) מדי יום אעלה בקבוצה משימה לביצוע שקשורה לפולואפ וחיזוק המיומנות. בסיום האתגר תהיה הדרכת סיכום בקבוצת הפייסבוק אפשר להתייעץ ולשתף ולחשוב ביחד בקבוצת הוואטסאפ רק אעלה תזכורות ועדכונים. אם סיום האתגר גם קבוצת הוואטסאפ והפייסבוק יסגרו.
-
למי זה מתאים ולמי לא?אם העסק עומד באחוזי המרה מאוד גבוהים (מעל ל 50 %), אם לא בא לך לעשות פולואפים אני לא מתכוונת לשכנע אותך אחרת. אבל אם זה מרגיש לך שעסקאות בורחות לך מבין האצבעות בלי להבין בדיוק למה, אם זה מעצבן אותך שלקוחות מתעניינים למה לקוחות לא מעדכנים אותך אם רוצים לסגור או לא ועדיין לא נעשה מהלך מהצד שלך, אם המקסימום שכן נעשה כיום מהצד שלך זה הודעה מסוג "היי האם זה רלוונטי" ואם בא לך ללמוד איך לעשות את זה בנועם כי זה חשוב לך לבנות מערכת יחסים מקצועית עם הלקוחות שלך אז פולואפ הוא צעד הכרחי לעסק שלך. זה ידרוש ממך אומץ וזה ידרוש ממך עשייה אבל זה שווה את זה והעסק שלך צריך את זה. זה חלק מתשתית נכונה וחשובה לעסק שלך.
-
למה זה חשוב להציב יעדים?הצבת יעדים היא קריטית להצלחה מכיוון שהיא מספקת כיוון ברור ומדיד לעסק שלך. כשיש לך יעדים ברורים, אתה יודע בדיוק לאן אתה שואף להגיע, מה שמאפשר לך למקד את המאמצים שלך בצורה יעילה יותר. יעדים מדידים גם מספקים לך נקודות ציון שבאמצעותן תוכל לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולבצע התאמות במידת הצורך. בנוסף, כשאתה מציב יעדים ומשיג אותם, זה מחזק את הביטחון העצמי שלך ונותן לך תחושת הישג שדוחפת אותך להמשיך ולהתקדם.
-
אני אוכל להצליח בזה לבד?בהחלט! יש לך את הכלים כדי להצליח בשיחות המכירה שלך מכאן הלאה. אני מאוד מאמינה בעצמאות וחוסר תלות ואני מאחלת לך הצלחה מלאה מכל הלב... אבל כאשר יש לך מסגרת ומחוייבות עם ליווי מקצועי, התהליך הופך להיות הרבה יותר אפקטיבי. מי שבוחר להמשיך לתוכנית רוצה לא להחזיק לבד את נושא המכירות בעסק ורוצה שותפה לנושא הזה. זה תהליך שני שלנו יחד, וההיכרות העמוקה שלנו – לא רק ברמה האישית, אלא גם ברמה העסקית – מאפשרת לי להציע לך תמיכה מדויקת. אחרי שהאזנתי לעשרות מהלקוחות שלך ולמדתי את החוזקות והאתגרים שלך, אני מבינה לעומק את העסק שלך ואת הדרך הטובה ביותר לקדם אותו, כך שהתמיכה שאני מעניקה היא ממוקדת ומותאמת בדיוק לצרכים שלך. תמיד אפשר להצליח לבד. ואפשר גם לא לבד, אלא ביחד.
-
איך אוכל לדעת אם התכנית מתאימה לי?- העסק מקבל פניות באופן שוטף, יש לך הצלחה במכירות והיית רוצה לקחת את העסק לשלב הבא - סיימת תהליך אימון אישי במכירות וראית שמערכת היחסים הזו וסוג הליווי הזה מקדם אותך ועושה לך טוב - היית רוצה להעמיק את הידע והמיומנויות שלך בניהול מכירות, ולהסתכל על התמונה הגדולה של המכירות בעסק מעבר לשיחה הטלפונית עצמה - היית רוצה בעתיד, שמישהו אחר בעסק ינהל עבורך את שיחות המכירה
-
איך הכל עובד בפועל?- 6 מפגשי אימון אישיים של שעה כל אחד - ליווי אישי ותמיכה מתמשכת לאורך כל התהליך בווטסאפ - הצבת מטרות מדי שבוע - סיכום שבוע בוואטסאפ
-
האם אקבל כלים מעשיים ליישום מיידי?בהחלט! כל מפגש כולל כלים וטכניקות שניתן ליישם מיד בעסק שלך. כמו למשל איך לעשות אפסייל ללקוח קיים, איך להסיק מסקנות לפי נתונים מחודש קודם וכך לנצל טוב יותר את תקציב השיווק שלך ולדייק את שיחת המכירה שלך, איך לתכנן את השבוע כדי לעמוד ביעדי המכירות שלך, טכניקות בניהול משא ומתן ועוד
-
מה ההבדל בין התוכנית הזו ותוכנית ה MINDSET?בתוכנית הקודמת למדנו איך לנהל את שיחת המכירה מול הלקוח והתמקדנו בטכניקת בסיס, בחיזוק הביטחון העצמי ודיוק השפה המכירתית. בתהליך ה EXPERT המטרה היא לשמר את הקיים אבל גם להפוך אותך ממי שמנהל את שיחות המכירה, למי שמנהל את המכירות בעסק ממש ברמת המומחיות. זה אומר שגם הטכניקות יותר מתקדמות וגם מה שלומדים לעשות זה לא רק בקצה של השיחה עצמה, אלא מאחורי הקלעים. למשל : ניהול מערכת, מכירות ללקוחות קיימים, התנהלות באופן שתאפשר להעביר את השרביט למישהו אחר בהמשך לניהול שיחות המכירה שלך. מה שנשאר זהה בין התהליכים, הוא האפשרות לשלוח משוב לשיחות מכירה והאפשרות להתייעץ בכל סוגיה אם לקוח בוואאסאפ. מעבר לזה במיוחד בגלל שהמפגשים הם בתדירות שונה, לומדים כל חודש מיומנות אחרת שיהפכו אותך לספץ בכל הנוגע למכירות. לא רק ברמת הביצוע עצמו אלא גם ביכולת שלך לנהל את כל המחלקה הזאת של מכירות בעסק שלך.