אם שיחת המכירה שלך מרגישה לך כמו מסע שכנוע
שמוציא לך את כל האנרגיות ובסוף גם לא נסגרת עסקה,
המדריך הזה יעזור לך להוביל את הלקוח לסגירה בלי להתאמץ:
שאלות שחושפות מניעים ורצונות
שאלות שמשדרות סמכותיות ומקצועיות
שאלות שגורמות ללקוח למכור לעצמו
שאלות נכונות מאפשרות לנו להבין טוב יותר את מה שמניע את הלקוחות , את הצורך שלהם ואת הרצונות שלהם.
שאלות נכונות מאפשרות לנו להוביל את השיחה ולא להתפזר לכל עבר.
מי שמנווט את השיחה
ואת המידע בה זה אנחנו.
שאלות נכונות מאפשרות למתאמן הפוטנציאלי שלנו, לשמוע בקולו שלו מה הוא מרגיש ,מה חסר לו כרגע ולמה הוא פונה.
לקבלת גישה מיידית למדריך ממלאים פרטים כאן
נעים להכיר!
היי :) אני יאנה ואני מאמינה שמכירות צריך לעשות עם הרבה אמונה בעצמנו וביכולות שלנו.
במשך יותר מ 10 שנים ניהלתי והדרכתי צוותי מכירות, ואני מודעת היטב לכמות האומץ והמוטיבציה הפנימית שנדרשת להתמודד עם האתגר הזה שנקרא מכירות.
וודאי תסכימו איתי שכשאנחנו מאמינים במשהו, כשהצעדים שלנו ברורים לנו,
ואנחנו בטוחים בעצמנו, אנחנו יכולים למכור כל דבר,
בשיא הטבעיות ובלי להרגיש כמו אנשי מכירות.
אני מאמינה בעקרונות כמו הדדיות, שקיפות ואותנטיות
כערכים עליונים בעסק שלי וזה לא סותר לרגע את היכולת
של כל אחד מאיתנו להצליח במכירות של השירות שלנו.
בקיצור, אני אוהבת לגרום לעסקים כל כך להאמין בעצמם,
עד שמהלך המכירה הופך לעוד פעולה טבעית ופשוטה...